Atenție când plătiți cu cardul!!! O femeie din Apahida a plătit de două ori pentru același produs pentru că la Banca Transilvania sunt probleme de sistem

Când mergeți la un magazin și plătiți cu cardul atenție la mesajele de genul că ați avea probleme cu cardul. O tranzacţie respinsă sau eşuată la plata cu cardul poate ascunde de fapt o mare înşelăciune, deoarece rămâi şi fără bani, şi pe timpul tău ești plimbat pe la banca unde ai contul pentru a-ți putea recupera banii, asta în condițiile în care nimeni de la bancă nu te va suna să te întrebe dacă chiar ai plătit de două ori un produs. De scuze nici nu poate fi vorba.

O femeie din Apahida a scris pe mailul ziardeapahida.ro ce a pățit la magazinul H&M din Iulius Mall, și cum a vrut să plătească cu cardul și de fapt a plătit de două ori același produs.

”Am fost la Iulius Mall iar la un moment dat am intrat la magazinul H&M, ca să cumpăr copilului meu mai multe hăinuțe. La casa de marcat, i-am spus angajatului că vreau să plătesc cu cardul. Amabil, angajata mi-a introdus cardul în POS și a tastat suma. Pe bonul, care a ieșit din POS, scria că sunt probleme cu cardul și că suma nu a fost onorată de banca emitentă. Vânzătoarea a repetat procedura și din nou același mesaj. În prima fază am crezut că sunt probleme tehnice și am plătit cu banii jos”, spune femeia a cărui identitate o vom proteja, dar care locuiește în Apahida.
IMG_2342
Norocul femeii a fost că este abonată la sistemul SMS alert, sistem care îți trimite câte un SMS pe telefonul mobil, atunci când din contul tău se fac plăți cu cardul sau cineva face un transfer de bani. ”În timp ce plăteam cu banii jos, am primit pe telefonul meu, un SMS de la Banca Transilvania că mi s-a debitat contul cu suma de 215 lei, conform unei plăți cu cardul, plata care mie îmi apărea că nu a fost onorată. Am chemat pe cineva din conducerea H&M și a venit un manager. Acesta s-a scuzat că nu e problema lor, și că toată situația se datorează unei erori de sistem a băncii. Și-a cerut scuze și m-a trimis la Banca Transilvania să îmi recuperez banii”, mai spune femeia.20150815_101819

După o altă plimbare la Banca Transilvania, un funcționar de la ghișeu i-a spus să facă o cerere pentru a-și primi banii înapoi. ”Pe timpul meu, am fost plimbată după banii mei. Este o hoție pe față. Am făcut cerere să îmi primesc banii iar după patru ore am primit mesaj că plata din contul meu, conform tranzacției cu cardul nu a mai fost debitată. Este o hoție pe față. Dacă nu aveam sistemul SMS alert puteam să mă duc liniștită acasă pentru că eram sigură că banii nu au plecat din contul meu deși realitatea era alta. În afară de cei de la H&M, nimeni nu și-a cerut scuze. Mă gândesc să depun plângere la OPC”, a mai spus femeia din Apahida.

În susținerea celor afirmate, persoana în cauză a trimis redacției ziardeapahida.ro, toate bonurile și SMS-ul primit de la SMS Alert.

Ziardeapahida.ro așteaptă și punctul de vedere al Băncii Transilvania, care se vrea o bancă de elită pe adresa ziardeapahida@gmail.com.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s